En iyi hızlanma için ibreyi redline mı dayıyorduk yoksa max. hp devrine mi? (veya bambaşka bişey mi?) Bi de sonraki vites max. tork değerinin olduğu devirden mi devam etmeliydi? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler...
araca göre değişir, aracının en iyi torku nerede verdiğini biliyorsan o devirde vitesi değiştirmen gerekir.
kalkışşlarda da bu geçerlidir. misal civicler 5.500 d/d vtec açıyor onlar 6.000 d/d kaldırıyolar ben 4.500 d/d kaldırıyorum her vites geçişinide 6.500 yapıyorum vites geçişlerinde devir 3.500 d/d kadar iniyor, mühim olan 3.000 d/d altına inmememk...
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
STeaM online arkadaşım , sana bir konuyu danışayım, arabamızın boyası ufak çiziklerle çizildi, servis veya tamirciye götürmeden bizim yapabileceğimiz nelerdir...