Dünyanın heryerinde Racing motosiklet deyince akla ilk gelen kuşkusuz GSX R 1300 yani Hayabusa fakat Türkiye koşulları gözönüne alındığında R1 hayabusanın yerini dolduracak niteliklere sahip. Zaten iki cihazın pratikteki en önemli farkı son süratleri olduğundan(Türkiye'de sınırları zorlayacağınız yol da olmadığından)Superspor racing makine sevenlerin R 1 i incelemesinde fayda var
Kullanım açısından, bana resimlerdeki makinalar biraz(!) büyük geliyor. Ancak her ikisinin de arka selesinde yeterli hızı hissetmiş biri olarak bunun kıyaslamasını yapabilirim.
Hayabusa'nın arkası endrou, touring ya da sırt dayanabilen bir modelle kıyaslanamasa da, pek çok racing motora göre oldukça rahat. Vücuda yeterli kavis verildiğinde, yüksek sürat ve uzun mesafede, uzun süre gözleri kapatmadan gitme imkanı veriyor.
R1 içinse aynı şeyi söylemek çok zor. Arka selesi çok rahatsız. Yaklaşık 200 km hızdan sonra insanın motorla bağlantısı kesiliyor. Yani oturmak yerine uçuyorsunuz. Tek bağlantı elleriniz oluyor. 280 km civarında da bildiğiniz tüm duaları okuyor oluyorsunuz. Gözler kapandığından kilometre saatini görmek de imkansız. Sürati daha sonra kaptan pilottan öğreniyorsunuz.
motor bana göre değil drift yapamazsın ama şu gerçek bizden daha uçuk kullanıcıları
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
"stunt olayı nasıl yapılır" sorusuna tam cevap getiren videolar var elimde.Valla oto drift i kadar değil ama fizik kurallarını ihlal eden adamlar var gerçektende.Ve motosiklette yapılan hız otomobilde yapılandan kat kat fazla heyecan veriyor insana.