Şu ana kadar görüp de hatırladığım tüm standart otomobillerin, ön lastik ile çamurluğu arasındaki mesafe, arka lastiği ile çamurluğu arasındaki mesafeden fazla. Hani parmak hesabı yapılır, yüksekliği daha az yaylar takıldıktan sonra. Yani Impreza, önden çekişililer, eskiler, yeniler, arkadan itişliler/çekişliler, broadway, M3... 4x4lerden tam emin değilim, sokağa çıkınca dikkat ederim. Neden böyle? Bu anlatmaya çalıştığım yüksekliğe terminolojide ne denir? Çamurluk yerine dodik mi demeliydim?
* Çukurlara ilk önce ön teker gireceği için daha iyi absorbe sağlaması için mi?
* Yoksa tam gaz girilen virajlarda kafadan kaysın diye mi?
Hiçbir fikrim beni tatmin etmiyor! Uzun süredir kafama takılan bir soru, sadece merak için sordum.
Teşekkürler...