[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
elekronik gaz kelebeği tamamen araçların software ile yönetilmesinden ötürü kullanılıyor.
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
otomobil üreticileri tarafından oluşturulan yazılmlarla bu ruhsuz cihazlar en iyi performansı verecek şekilde karar veriyor karışım oranına.Ama adı üstünde ruhsuz, keşke teknolojiyi daha çok güvenlik alanında geliştirip performans için kullanıcı faktörünü arttırsalar.
yani elektronik gaz kelebeği güvenlikle alakalı değil manasında söyledim...
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
o pedel deil ki, sol ayak dayama yeri yani sol ayağınızı sürekli kullanmadığınız için ve debriyajın üzerinde sürekli ayağın durmasının sakıncalı olmasından ötürü öyle bişii yapılmıştır.
normalde her araçta vardır ama belli olmaz böyle
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]