Sorularınızı alayım...[erSin wiTh StEaM]

Otomobil alım-satım, modifiyeler, parçalar ve otomobiller hakkında herşey.
Kullanıcı avatarı
capan_aga
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 321
Kayıt: 04-11-2005 21:56
Konum: 68 axaray
İletişim:

Mesaj gönderen capan_aga »

Piston delinmesinin birçok sebebi vardır. Ama kısaca yanlış ateşleme avansı, yüksek sıkıştırma sonucunda olabilir, birde ısı değeri yanlış seçilmiş buji bu olaya sebep olabilir. Tabii ki bunların dışında bir de mekanik arızalar var. Herhangi bir sebeple subapların pistona değmesidir.
En son capan_aga tarafından 06-12-2005 13:10 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
[glow=red]''Eğer dünyayı sevseydim doğarken ağlamazdım'' diyorlar ama ben yinede seviyorum...[/glow]


[img]http://capan_aga.sitemynet.com/mynet_resimlerim/er.gif[/img]
toyotaTR

Mesaj gönderen toyotaTR »

saol kardaş
Kullanıcı avatarı
STeaM
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 480
Kayıt: 26-10-2005 21:00
Konum: CMS Shop
İletişim:

Mesaj gönderen STeaM »

[ resmi görüntülemek için tıklayın ]

[ resmi görüntülemek için tıklayın ]

yukarıda gördüğünüz resimler Honda Civic VTEC' e aittir, fazla dip gaz ve düşük vites yüksek devir kombinasyonu sonucu Subapları Pistonun içine kaçarak pistonu delmiştir. Sağolsun bizim çocuklar arızalı kullanırlar arabalarını :)
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
Kullanıcı avatarı
capan_aga
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 321
Kayıt: 04-11-2005 21:56
Konum: 68 axaray
İletişim:

Mesaj gönderen capan_aga »

hohoho :D
[glow=red]''Eğer dünyayı sevseydim doğarken ağlamazdım'' diyorlar ama ben yinede seviyorum...[/glow]


[img]http://capan_aga.sitemynet.com/mynet_resimlerim/er.gif[/img]
Kullanıcı avatarı
bmw3er
Super Friend
Super Friend
Mesajlar: 670
Kayıt: 02-12-2005 12:17
Konum: ..::68 AXARAY::..

Mesaj gönderen bmw3er »

hocam jant alırken nelere dikkat edelim .Benim 16 likları 18 yaptıracamda...
[img]http://img250.imageshack.us/img250/8512/turkiyeforumsigsy0.jpg[/img]

[glow=red][size=150][url=http://www.turkiyeforum.com/otomobil-dunyasi-vf43.html]Otomobil forumu için tıklayın...[/url][/size][/glow]
Kullanıcı avatarı
STeaM
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 480
Kayıt: 26-10-2005 21:00
Konum: CMS Shop
İletişim:

Mesaj gönderen STeaM »

E30 kada 3.25 e Borbet 18" ten başka bi tavsiyem olmaz, çamurlukların açık mı değil mi? yay var mı yok mu?

sadece jantı değil alacağın lastiğide hesaplamalısın. yani aracın lastiğinin turu çok değişmemeli %3 yanılma olduğunda tm araç değerleri sapıtır. Kullanacağın yanak kalındığı, taban genişliği hepsi orantılı olmalı.

std lastik değerleri nedir aracın?
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
Kullanıcı avatarı
capan_aga
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 321
Kayıt: 04-11-2005 21:56
Konum: 68 axaray
İletişim:

Mesaj gönderen capan_aga »

Valla bana laf düşmez CMS ci olan STeaM....
[glow=red]''Eğer dünyayı sevseydim doğarken ağlamazdım'' diyorlar ama ben yinede seviyorum...[/glow]


[img]http://capan_aga.sitemynet.com/mynet_resimlerim/er.gif[/img]
Kullanıcı avatarı
STeaM
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 480
Kayıt: 26-10-2005 21:00
Konum: CMS Shop
İletişim:

Mesaj gönderen STeaM »

BMW ye jant bulmak öle kolay değildir, kaldıki arkadaşın dediği gşbş arabası NOS ve Turbo taşıyorsa hiç kolay değildir. uygun ağırlıkta ve ebatta kullanmak gerekir, eğer araç çok yüklüyse 15"te çok sarar belki 16" te bile. bana araçta kullanılan tüm detayları verirsen ben sana uygun jantı fiyatı ile birlikte sölerim.

yayından motoruna kadar...
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
Kullanıcı avatarı
capan_aga
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 321
Kayıt: 04-11-2005 21:56
Konum: 68 axaray
İletişim:

Mesaj gönderen capan_aga »

:D ..ben yinede bulduğumu söyliim..Otomobil teknolojisinde kısa sürede yaşanan baş döndürücü gelişmeler, motor ve karoser kadar jantların tasarımında da kendini gösteriyor. , jantın ağırlığı, ölçüleri, dizaynında falan yapılan değişiklikler, otomobillerin performansını ve yol tutuşunu önemli ölçüde arttırıyor. Bununla birlikte, son yıllarda yapılan araştırmalar jantın, fren sisteminin soğutulmasında da etkili olduğunu gösteriyormuş.(mantığa bakarsanız doğru) Bu nedenle jant hazırlanırken, mümkün olduğunca dayanıklı ve aynı zamanda kollu tasarım olmasına dikkat ediliyor. Otomobil yol alırken, jantın hareketinde sürekli değişen hava, kolların arasından fren diskine iletiliyor ve böylece frenlerin daha verimli olması sağlanıyor. ...:D

biglook.com
En son capan_aga tarafından 08-12-2005 13:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
[glow=red]''Eğer dünyayı sevseydim doğarken ağlamazdım'' diyorlar ama ben yinede seviyorum...[/glow]


[img]http://capan_aga.sitemynet.com/mynet_resimlerim/er.gif[/img]
Kullanıcı avatarı
STeaM
Fast Friend
Fast Friend
Mesajlar: 480
Kayıt: 26-10-2005 21:00
Konum: CMS Shop
İletişim:

Mesaj gönderen STeaM »

http://www.bigglook.com/biggauto/otobilgi/Jant.asp

capan_aga nın alıntı yaptığı yazının ayrıntısına bakabilirsin...
[img]http://img147.imageshack.us/img147/8503/sezaidmpe0rl1.jpg[/img]
[b][size=67]Sağ 2, Hemen Tepe, Sağdan 2, Tepe Sol, Sağ 1,5, Fren!!! Sol 3,5, Tepe Sol Kes 50, 50'de Fren, 2.Tepeyle Sol 4, Çıkışı 100!!!
[/size][/b]
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir