Öncelikle uzakdoğu olsun avrupa olsun trafik problemine motosiklet ile çare bulmaya çalışıyor.Bu boşluğu gören Çin'lilerde piyasaya görünümü fena olmayan ucuz motosikletler sürdü.Eğer motosikletinizi hor kullan mayacaksanız Çin malı olması farketmez o motosikletler iki üç yıl götürür.Ama benim gibi limitlerde kullanıyorsanız elinizde kalır .tamamen yol ve kullanım şartlarıyla alakalı dayanıklılığı .motosiklete hevesi olanlar için de gayet uygun başlangıç modelleridir.
Orta sertlikte yollarda kullanan bir çok arkadaşım var.Şimdilik bi problemleri yok ama genel olarak Çin malı diye önyargılı olmamak gerekir.Yamaha ' da bazı modellerinin üretimini Çin'de yaptırmaktadır.Yani problem Çin'de değil bazı firmaların kalitesinde .yani ne kadar ekmek o kadar köfte
Bazı firmalar dediğin sektörün devi Yamaha ve Honda
haklısın yeni başlıyorsan makineyi yatırma ihtimalin var zaten.Böyle parçası ucuz motorlarla başlamak avantajlı olabilir.Eh becerebilen uzun süreli de kullanabilir
Motor delisi bir arkadaşım var bu aleti alıp dandik birkaç parçasını değiştirip sakin kullanırsan uzun süre idare edebilirsin diyor. Hoş en azından paslanma açısından bakacak olursak çok uzun ömürlü olacağını sanmıyorum ama neredeyse taksitinin ayda 100-150 tl'ye geldiği ve toplamda çok cüzzi bir para olduğunu düşünürsek o kadar önemli değil. Sonuçta bir taşıt alıyorsunuz benzin açısından süper ekonomik ve trafik açısından ferah bir çözüm.
Öncelikle uzakdoğu olsun avrupa olsun trafik problemine motosiklet ile çare bulmaya çalışıyor.Bu boşluğu gören Çin'lilerde piyasaya görünümü fena olmayan ucuz motosikletler sürdü.Eğer motosikletinizi hor kullan mayacaksanız Çin malı olması farketmez o motosikletler iki üç yıl götürür.Ama benim gibi limitlerde kullanıyorsanız elinizde kalır .tamamen yol ve kullanım şartlarıyla alakalı dayanıklılığı .motosiklete hevesi olanlar için de gayet uygun başlangıç modelleridir.