Dizel Araçlarda LPG Dönemi Başladı !!!

Otomobil alım-satım, modifiyeler, parçalar ve otomobiller hakkında herşey.
Cevapla
ttzett
New Friend
New Friend
Mesajlar: 1
Kayıt: 20-03-2009 13:28

Dizel Araçlarda LPG Dönemi Başladı !!!

Mesaj gönderen ttzett »

8-) "Dizel minibüsüm, panelvanım, ya da jeep im çok Km yaptığından dolayı aylık yakıt masraflarım çok yüksek" diyen firma sahipleri için...
Milano Markasının Türkiye Distribütörü Aser Lpg tarafından satışı yapılan Dizel/Lpg sistemi piyasaya sürüldü.

8-) Minibüs, Midibüs, Kamyonet, Panelvan gibi hafif ticari araçlarda uygulanan sistem %25 - %30 aralığında tasarruf sağlıyor.

Dizel motorlu araçlarınız günümüzde ortalama yüzde 70-80 verimle çalışmaktadır. Geride kalan yüzde 30 oranında yanmamış dizel, hem egzozdan hem de motor yağına karıştırılarak dışarı atılır. Milano Diesel LPG sistemi, yanma odasında temiz, çabuk ve tam anlamı ile karışım sağlayarak bu yanmamış mazotu yakar. Yanmamış dizelin yanmaya ortak edilerek yapılan ateşleme sonucunda hem ekstra güç hem de tasarruf elde edilmektedir. Milano LPG motorunuzu daha etkili ve güçlü hale getirmektedir.

SİSTEM NASIL ÇALIŞIYOR ?
Sistem motorda büyük değişikliklere ihtiyaç duyulmaksızın tatmin edici miktarda para kazancı, şoförün yorgunluğunu azaltıcı ve temiz bir çevre için yakıt yönetimini bilgisayarla kontrol eden bir sistemdir.
Milano çiftli yakıt sistemi bir elektronik kontrol ünitesi kullanılarak buharlaştırma temelli bir metot ile az miktarda LPG ve Diesel in motora eş zamanlı girmesine izin verir. Diesel motorların yanma devresi esnasında komple termik verimleri yeterli olmayıp yanma odasına enjekte edilen yakıtın, sadece yaklaşık %70–80 i yanar. Modern diesel motorlar daha fazla verimli olsa da hala yüksek emisyona sahiptirler ve %100 yanma oranına ulaşamamışlardır. Başlangıçta az miktarda LPG (%10-30) nin diesele karıştırılması çarpıcı bir biçimde motorun termik verimini yükseltir ve ulaşılan %95-97 yanma verimi sonucunda tipik bir ayrıntıyla %20-30 yakıt kazancı oluşur.kullanılan buharlaştırma sistemiyle LPG buharı motora verilir. Electronic enjektörler turbo şarjın üzerinde alçak basınç tarafına yerleştirilir veya direk olarak manifoldun girişine ve çeviricinin positive basınç devresine bir buhar hattıyla bağlanır. Oksijen ve LPG silindire girdiğinde diesel yakıtı için bir katalizör haline gelir. LPG nin motora verilmesinden önce 4 giriş tetikleme anahtarı ECU ya giriş okey sinyali gönderilir ki bunlar ateşleme, alternatör, sogutucu sıvı sıcaklığı ve yağ basıncı anahtarlamalarıdır.

8-) Sistemle ilgilenen arkadaşlar için bulduğum link.
http://www.aserlpg.com
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir