|
Sağlık forumunda Yağlı Balık, Kanseri Önlemiyor konu başlığının kısa özeti; İngiliz bilim adamları, yağlı balıkların kalp krizi ve kanseri önlendiğinin kesin olmadığını düşünüyor...
İngiltere’de yapılan bir araştırmanın sonuçları, yağlı balıkların içerdiği omega 3 ya...
|
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
|
Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot Kayıtlı Kullanıcılar: Yok
|
| Yazar |
Mesaj |
Affedilmeyen
Best of TurkiyeForum


Kayıt: 24 Ocak 2006
Mesajlar: 5944
Tema: Parthenos (31669)
Nerden: Konya
Yaş: 18


Puan: 6774
|
İngiliz bilim adamları, yağlı balıkların kalp krizi ve kanseri önlendiğinin kesin olmadığını düşünüyor...
İngiltere’de yapılan bir araştırmanın sonuçları, yağlı balıkların içerdiği omega 3 yağ asitlerinin kalp krizi ve kanseri önlediğine dair inanışı destekleyecek yeterli bilimsel verinin bulunmadığını ortaya koydu.
Sonuçları British Medical Journal adlı tıp dergisinde yayımlanan kapsamlı araştırmaya göre, doktorların her hafta en az bir kez tüketilmesini önerdikleri sombalığı-uskumru gibi yağlı balıklar, daha önce öne sürüldüğü gibi kalp ve damar hastalıklarıyla kansere karşı kesin bir koruyuculuk sağlamıyor.
Araştırmacıların bu sonuca varabilmek için daha önce yapılmış 89 araştırmanın sonuçlarını gözden geçirerek, yeni bir istatistiki sonuç ortaya çıkardıkları belirtildi.
Araştırma sonuçlarını ilk sayfasından manşet haber olarak duyuran Independent gazetesi, “bu da doğru çıkarsa yağlı balıklar da tıp dünyasının ‘yıkılmış inançlar listesinin’ en üst sırasına yerleşecek”dedi.
Sonuçları ihtiyatla değerlendiren kalp ve damar hastalıkları uzmanlarıysa araştırmanın derinleştirilmesi, bu süre boyunca da halkın yağlı balık tüketme alışkanlığını daha önce olduğu gibi sürdürmesini salık verdi.
-Kaynak: ntvmsnbc.com- |
|
_________________ Başına bir silah daya ve duvarları beyninle boya.
|
|
| Oylanmadı
|
    |
 |
ushuaia
Best of TurkiyeForum


Kayıt: 15 Şubat 2006
Mesajlar: 2723
Tema: Parthenos (31669)
Yaş: 61


Puan: 3712
|
Bu doktor ve araştırmacılara da nasıl güveneceğimizi şaşırdık. Bir gün söylediklerini diğer gün çürütüyorlar. Bu sağlık konusunda hangisi doğru söylüyor. Balık çok çok önemli bir gıda. Denizler ne kadar temiz. Çöp deposu olan denizler de güven verici değil. Kırmızı et,süt ne kadar sağlıklı? Et, süt değil antibiyotik yiyiyor ve içiyoruz. yine de içlerinde bana göre en sağlıklısı beyaz et. Bu sektöre hizmet getirdiğim için bunu çok güvenerek söylüyorum.
Hepinize sağlık ve sıhhatli günler diliyorum. Hürmetlerimle.... |
|
|
_________________ Yetişmiş her insanın içinde, oynamak isteyen bir çocuk vardır.
Nietzsche
|
|
| Oylanmadı
|
    |
 |
yasdem
Misafir

Tema: Parthenos (31669)
|
|
| Oylanmadı
|
|
 |
|
|
|
|
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
|
Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot Kayıtlı Kullanıcılar: Yok
Bu forumda yeni konular açamazsınız Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız Bu foruma eklenti dosyaları gönderemezsiniz Bu forumdaki dosyaları indiremezsiniz Bu forumda eklenti önizlemelerini/linklerini görebilirsiniz
|
|
|