BMWlerin hepsi arkadan itişli, zaten 1 serside şurda 3-5 senedir var hiç bir yararı yok arkadan itişli olmasının hatta arkada ortada oturan kişiyi arkadan itişli olduğu mil zannedersem döndüğü için rahatsız eden bi durum oluşturuyomuş ama BMW yinede israr ediyo illaki arkadaş çekişli olucak diye hatta karlı havalrda çok büyük dez avantaj yani koskoca BMW karda seni yolda bırakabilir
000 i = İnjection, 000 x = 4 Çeker , 000 ti = Compact , 000 ci = Cabriolet , 000 d = Dizel , 000 xd = Dizel + 4 Çeker, 000 Li = Long (Limousine) , 000 Ld = Long + Dizel , Z0 = Z Series (Sport Roadster Serisi) , x0 = x Series (Arazi Serisi) , 1xx = Dusuk sınıf 1 Serisi, 3xx = 3 Serisi Orta Sedan Sınıfı , 5xx = 5 Serisi Sedan Lux Sınıf , 6xx = 6 Serisi Sport Sedan Sınıfı , 7xx = 7 Serisi Süper Lüx Sınıf , Mx = M Serisi (Performans ve Sportif Araçlar), Bx = Alpine Serisi
BMW'nin üçüncü nesil kompakt coupe modeli, ekimde Avrupa ile aynı anda Türkiye yollarına çıkacak. İlk etapta 2.5 litre ve çift turbo tarafından desteklenen 3.0 litrelik benzinli motor seçenekleriyle satışa sunulması planlanan otomobil serinin diğer modellerinden sportif tasarımıyla ayrılıyor.
Kaslı çizgileri, yenilenen farları ve ön ızgarasının yanısıra tampona entegre sis farlarıyla agresif bir görüntüye kavuşan otomobilin yay gibi gergin profili dinamik tasarımı destekliyor.
Otomobilin iki adet turbo ünitesinin desteklediği 3.0 litrelik motoru 306 HP güç üretirken, 1300-5000 d/d aralığında 400 Nm tork sağlıyor. Modelin 2.5 litrelik motor kullanılan en düşük versiyonunda ise altı silindire sahip motor 218 HP güç üretirken 250 Nm tork sağlıyor.
Ekim ayında Avrupa ile aynı anda Türkiye'de de satışa sunulacak olan model serisinin ülkemizde geçerli olacak satış fiyatı ise henüz netlik kazanmadı.
arabam.com
Arkadaşlar resimler büyüktü koyamadım ama www.bmw.com var