Ana Sayfa
Gruplar  •  Site Yönetimi  •  Özel Mesajlarınız   •  Giriş   •  Kayıt
Reklam alanı
Ana Sayfa
Ana Sayfa
Forumlar
Forumlar
Yardım
Yardım
Arama
Arama
Albüm
Albüm
Kurallar
Kurallar
Linkler
Linkler
Makaleler
Makaleler
Oyunlar
Oyunlar
Sohbet
Sohbet
Üyeler
Üyeler
İstatistikler
İstatistikler






Sağlık forumunda Meme kanserine karşı kahve! konu başlığının kısa özeti; http://i.maksimum.com/saglik/images/haber/Meme-Kanseri.jpg Kanada'da yapılan bir araştırma, kahvenin meme kanserine yakalanma riskini "önemli ölçüde" azaltabileceğini ortaya koydu. Toro...

Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot
Kayıtlı Kullanıcılar: Yok



 
Yeni Başlık GönderCevap Gönder Digg it Stumble it Submit to Del.icio.us Diigo it Prefound it Reddit it Facebook it Blink it Slashdot it Linkagogo it 
Önceki başlık Arkadaşına GönderYazdırÖzel Mesajlarınız Sonraki başlık
Yazar Mesaj
kokomela
Best of TurkiyeForum
Best of TurkiyeForum



Kayıt: 19 Ekim 2005
Mesajlar: 1643
Tema: Parthenos (31808)
Nerden: İzmir
Yaş: 21

iraq.gif

Cinsiyet:Bayan Balık Kedi

Puan: 1801
Mesaj Tarih: 09 Ocak 2006, 08:59   Mesaj konusu: Meme kanserine karşı kahve!
Alıntıyla Cevap VerSonraki Mesaj




Kanada'da yapılan bir araştırma, kahvenin meme kanserine yakalanma riskini "önemli ölçüde" azaltabileceğini ortaya koydu.

Toronto Üniversitesi'nden Steve Narod'un başkanlığındaki ekibin yaptığı araştırmaya göre, günde 6 yada daha fazla fincan kahve içen kadınların meme kanserine yakalanma riski, diğer kadınlara oranla yaklaşık yüzde 75 az.

Kalıtsal meme kanserine yol açan BRCA1 ve BRCA2 genleri taşıyan Kanadalı, ABDli, İsrailli ve Polonyalı 1690 kadın üzerinde yapılan araştırmada, günde 1 ila 3 fincan kahve içen bu kadınların meme kanserine yakalanma riskinin yüzde 10, 4 ila 5 fincan kahve içenlerin yüzde 25 oranında azaldığı ortaya çıktı.

Kafeinsiz kahvenin hiçbir etkisi olmadığını da vurgulayan araştırmacılardan Joanne Kotsopulos, "meme kanseri riskini iyi ve kötü östrojen arasındaki oranın artırdığını" belirterek, "kafeinin iyi östrojen seviyesini yükselten enzimi etkilediğini" söyledi.


Kaynak : AA

 Oylanmadı kokomela offlineKişisel Galeri - kokomelaKullanıcı profilini görÖzel mesaj gönder
Eternity
Site Admin
Site Admin



Kayıt: 23 Haziran 2003
Mesajlar: 2259
Tema: Parthenos (31808)

Yaş: 28

blank.gif

Cinsiyet:Erkek Oğlak Keçi

Puan: 3906
Mesaj Tarih: 05 Şubat 2006, 20:11   Mesaj konusu:
Alıntıyla Cevap VerSonraki MesajÖnceki Mesaj


ya bir türlü anlamıyorum. bir yandan kahve sağlığa zararlı denilir, öbür yandan da böyle faydalı olduğu söylenir. birçok tüketim maddesi için böylesi çelişkili bilgiler öne sürülüyor. valla millet ne yiyeceğini, içeceğini şaşıracak.
 Oylanmadı Eternity offlineKişisel Galeri - EternityKullanıcı profilini görÖzel mesaj gönderKullanıcının web sitesini ziyaret et
KuPe
Best of TurkiyeForum
Best of TurkiyeForum


 Uzaklaştırıldı
Kayıt: 05 Eylül 2005
Mesajlar: 1216
Tema: Parthenos (31808)
Nerden: İZMİR
Yaş: 25

turkey.gif

Cinsiyet:Bayan Akrep Domuz

Puan: 1280
Mesaj Tarih: 05 Şubat 2006, 21:46   Mesaj konusu:
Alıntıyla Cevap VerÖnceki Mesaj


gögüs kanserini önlüyo, mide kanserini körüklüyo.. Very Happy hey allahım..


_________________
I don't wanna die...But I ain't keen on living either..This role I've been given..Not sure I understand!!!
 Oylanmadı KuPe offlineKişisel Galeri - KuPeKullanıcı profilini görÖzel mesaj gönder
Mesajları göster:      
Yeni Başlık GönderCevap Gönder
Önceki başlık Arkadaşına GönderYazdırÖzel Mesajlarınız Sonraki başlık


Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot
Kayıtlı Kullanıcılar: Yok

Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız
Bu foruma eklenti dosyaları gönderemezsiniz
Bu forumdaki dosyaları indiremezsiniz
Bu forumda eklenti önizlemelerini/linklerini görebilirsiniz
Etiketler: abdli, arasındaki, araştırma, araştırmacılardan, araştırmada, araştırmaya, artırdığını,

Benzer Başlıklar
Başlık Yazar Forumlar Cevaplar Son Gönderilen
Yeni mesaj yok Meme kanserine karşı düzenli mamografi RSS-Haber CNN Türk Güncel Haberler 0 20 May 2008, 12:00 Son Mesajları Gör
RSS-Haber
Yeni mesaj yok Çay ve kahve meme kanseri riskini artırmıyor RSS-Haber CNN Türk Güncel Haberler 0 27 May 2008, 12:00 Son Mesajları Gör
RSS-Haber
Yeni mesaj yok Rahim kanserine yol açabilen ilaçlar RSS-Haber CNN Türk Güncel Haberler 0 16 Haziran 2008, 12:00 Son Mesajları Gör
RSS-Haber
Yeni mesaj yok Meme kanserinde gizli tehlike RSS-Haber CNN Türk Güncel Haberler 0 13 Haziran 2008, 14:00 Son Mesajları Gör
RSS-Haber
Yeni mesaj yok Meme kanseri riskinizi test edin! DiLeMmA Sağlık 0 20 Mart 2007, 13:52 Son Mesajları Gör
DiLeMmA


Bu Siteye Ait Çerezleri Sil

© 2003, 2049 Türkiye Forum :: Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group :: FI Theme
Tüm saatler GMT +2 Saat :: :: Forum Arşivleri
Hata: sayfa oluşturma = 0.66236 saniye, sql sorguları = 41
Türkiye Forum başlık özet akışları

Reklam alanı

CBACK CrackerTracker tarafından korunuyor
25269 Girişim engellendi.


phpBB Türkiye

Forum Haritası: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 86, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133