Ana Sayfa Reklam alanı
Gruplar  •  Site Yönetimi  •  Özel Mesajlarınız   •  Giriş   •  Kayıt
Ana Sayfa
Ana Sayfa
Forumlar
Forumlar
Yardım
Yardım
Arama
Arama
Albüm
Albüm
Kurallar
Kurallar
Linkler
Linkler
Makaleler
Makaleler
Oyunlar
Oyunlar
Sohbet
Sohbet
Üyeler
Üyeler
İstatistikler
İstatistikler

Google


Sağlık forumunda Nane çayı tüyleri azaltıyor konu başlığının kısa özeti; Guardian gazetesi, Türk bilim adamı Mehmet Tamer’in yaptığı bir araştırmanın sonuçlarına göre günde iki bardak nane çayı içmenin, kadınlarda hormon seviyesini düşürerek istenmeyen tüylerle mücad...

Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot
Kayıtlı Kullanıcılar: Yok



 
Yeni Başlık GönderCevap Gönder Digg it Stumble it Submit to Del.icio.us Diigo it Prefound it Reddit it Facebook it Blink it Slashdot it Linkagogo it 
Önceki başlık Arkadaşına GönderYazdırÖzel Mesajlarınız Sonraki başlık
Yazar Mesaj
barbar
Best of TurkiyeForum
Best of TurkiyeForum



Kayıt: 05 Kasım 2006
Mesajlar: 2739
Tema: Parthenos (28826)
Nerden: Kartal yuvasından
Yaş: 18

turkey.gif

Cinsiyet:Erkek İkizler At

Puan: 3103
Mesaj Tarih: 20 Şubat 2007, 18:53   Mesaj konusu: Nane çayı tüyleri azaltıyor
Alıntıyla Cevap Ver


Guardian gazetesi, Türk bilim adamı Mehmet Tamer’in yaptığı bir araştırmanın sonuçlarına göre günde iki bardak nane çayı içmenin, kadınlarda hormon seviyesini düşürerek istenmeyen tüylerle mücadeleye yardımcı olduğunu yazdı.

İngiliz Guardian gazetesi, Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Endokrinolojisti Mehmet Tamer’in son araştırmasına yer verdi. Gazetenin bilim muhabiri Ian Sample imzasıyla yayınlanan haberde, ard arda beş gün boyunca nane yaprağı çayı içen kadınlarda yüz, karın ve göğüs bölgelerinde koyu renkle tüylerin oluşmasına neden olan hirsutizm’i tetiklediğine inanılan hormonların azaldığı kaydedildi.

Söz konusu düzensizliğin Polikistik Yumurtalık Sendromu’yla ilişkili olduğu belirtilen haberde, bu durumun, doğum yapabilme çağına gelen bayanların yüzde 5 ila 10’unu etkilediği ifade edildi.

Türk bilim adamının çalışmasının “Phytotherapy Research” dergisinde yayınlandığı kaydedilen haberde, çalışmada yaşları 18 ile 40 arasında değişen 21 kadının kullanıldığı ve bu kadınların 12’sinde Polikistik Yumurtalık Sendromu olduğu vurgulandı.

Haberde, çalışmanın sonuçlarında kan testlerinin, testesteron hormonunun yüzde 29 oranında azaldığını gösterdiği aktarıldı. Gazete, araştırmaya göre nanenin, mevcut tedavilere iyi bir alternatif olabileceğini yazdı. Haberde, Türk ekibin söz konusu araştırmayı yapmaya, uzun süre nane çayı içen kullanan erkeklerde libidonun azaldığı bilgileri üzerine yapmaya karar verdiği de kaydedildi.

hürriyet



_________________
Keşke hiç büyümeseydikte,dizlerimiz kanasaydı kalbimiz yerine..
 Oylanmadı barbar offlineKişisel Galeri - barbarKullanıcı profilini görÖzel mesaj gönderE-mail'i gönder
Mesajları göster:      
Yeni Başlık GönderCevap Gönder
Önceki başlık Arkadaşına GönderYazdırÖzel Mesajlarınız Sonraki başlık


Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot
Kayıtlı Kullanıcılar: Yok

Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız
Bu foruma eklenti dosyaları gönderemezsiniz
Bu forumdaki dosyaları indiremezsiniz
Bu forumda eklenti önizlemelerini/linklerini görebilirsiniz
Etiketler: adamı, adamının, aktarıldı, alternatif, arasında, araştırmanın, araştırmasına,

Benzer Başlıklar
Başlık Yazar Forumlar Cevaplar Son Gönderilen
Yeni mesaj yok Melen Çayı kurudu, İstanbul'a su akışı durabilir RSS-Haber CNN Türk Güncel Haberler 0 04 Temmuz 2008, 22:00 Son Mesajları Gör
RSS-Haber
Yeni mesaj yok Süt, çayın kalbe iyi etkisini azaltıyor DiLeMmA Sağlık 2 11 Ocak 2007, 12:46 Son Mesajları Gör
grace
Yeni mesaj yok Anne sıcaklığı acıyı azaltıyor tetrilejyon Sağlık 0 08 May 2008, 12:22 Son Mesajları Gör
tetrilejyon
Yeni mesaj yok Süt, kemiklerin kırılma riskini azaltıyor RSS-Haber CNN Türk Güncel Haberler 0 11 Haziran 2008, 16:00 Son Mesajları Gör
RSS-Haber
Yeni mesaj yok Şarap kırmızı etin kanserojen etkisini azaltıyor RSS-Haber CNN Türk Güncel Haberler 0 01 Temmuz 2008, 12:00 Son Mesajları Gör
RSS-Haber



Google



Bu Siteye Ait Çerezleri Sil

© 2003, 2049 Türkiye Forum :: Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group :: FI Theme
Tüm saatler GMT +2 Saat :: :: Forum Arşivleri
Hata: sayfa oluşturma = 1.84331 saniye, sql sorguları = 37
Türkiye Forum başlık özet akışları

Reklam alanı  

CBACK CrackerTracker tarafından korunuyor
23190 Girişim engellendi.


AdslDigiturk

Forum Haritası: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 86, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127