Ana Sayfa
Gruplar  •  Site Yönetimi  •  Özel Mesajlarınız   •  Giriş   •  Kayıt
Reklam alanı
Ana Sayfa
Ana Sayfa
Forumlar
Forumlar
Yardım
Yardım
Arama
Arama
Albüm
Albüm
Kurallar
Kurallar
Linkler
Linkler
Makaleler
Makaleler
Oyunlar
Oyunlar
Sohbet
Sohbet
Üyeler
Üyeler
İstatistikler
İstatistikler






Sağlık forumunda Siyah çikolata damarlar için faydalı konu başlığının kısa özeti; http://i.maksimum.com/saglik/images/haber/cikolata_2112.jpg Noel'e birkaç gün kala, İsviçreli bilimadamlarının yaptığı araştırma, siyah çikolatanın damarlar için faydalı olduğunu ortaya koydu. Bi...

Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot
Kayıtlı Kullanıcılar: Yok



 
Yeni Başlık GönderCevap Gönder Digg it Stumble it Submit to Del.icio.us Diigo it Prefound it Reddit it Facebook it Blink it Slashdot it Linkagogo it 
Önceki başlık Arkadaşına GönderYazdırÖzel Mesajlarınız Sonraki başlık
Yazar Mesaj
kokomela
Best of TurkiyeForum
Best of TurkiyeForum



Kayıt: 19 Ekim 2005
Mesajlar: 1643
Tema: Parthenos (31791)
Nerden: İzmir
Yaş: 21

iraq.gif

Cinsiyet:Bayan Balık Kedi

Puan: 1801
Mesaj Tarih: 22 Aralık 2005, 12:14   Mesaj konusu: Siyah çikolata damarlar için faydalı
Alıntıyla Cevap VerSonraki Mesaj




Noel'e birkaç gün kala, İsviçreli bilimadamlarının yaptığı araştırma, siyah çikolatanın damarlar için faydalı olduğunu ortaya koydu.

Bilimadamlarının "Heart" tıp dergisinde yayımlanan araştırmasında çikolatanın, vücuttaki glikoz, lipit (yağ) oranı ve kiloya etkileri nedeniyle kalp-damar hastalıklarına yakalanma riskini artırabileceği ancak bunun aksine antioksidan etkileri sayesinde kalp-damar sağlığına olumlu etkileri de olabileceği belirtildi.

Flavonoid adlı antioksidan özellikli bileşimin beyaz çikolatada bulunmadığına dikkat çeken araştırmacılar, beyaz ve siyah çikolatanın etkilerini incelemek üzere sigara kullanan 20 kişiye siyah ya da yeşil çay, soğan, elma, lahana, şarap, kakao bazlı ürünler gibi antioksidan maddeleri almalarını 24 saat boyunca yasaklandı. 24 saatin ardından araştırmaya katılanlardan 10'u 40 gram siyah çikolata, 10'u da 40 gram beyaz çikolata yedi.

Beyaz çikolata yiyenlerin damarlarında, pıhtı oluşumunda ve kandaki antioksidan oranında hiçbir değişikliğe rastlanmazken, aynı marka siyah çikolata yiyenlerin kan dolaşımının, çikolatayı yedikten 2 saat sonra daha iyi olduğu, bu olumlu etkinin 8 saat devam ettiği ve kandaki mevcut antioksidan oranının arttığı gözlendi.

Araştırmacılar, siyah çikolatanın damarlar için yararlı olduğunu belirtse de, Noel'de misafirlere siyah çikolata mı yoksa antioksidan maddeler içerdiği bilinen çay, soğan, elma ya da lahana mı ikram etmek gerektiği halen merak konusu.

 Oylanmadı kokomela offlineKişisel Galeri - kokomelaKullanıcı profilini görÖzel mesaj gönder
Fatalrhymer
Best of TurkiyeForum
Best of TurkiyeForum



Kayıt: 09 Kasım 2005
Mesajlar: 1877
Tema: Parthenos (31791)
Nerden: Kocaeli
Yaş: 22

turkey.gif

Cinsiyet:Erkek Akrep Kaplan

Puan: 2075
Mesaj Tarih: 22 Aralık 2005, 15:07   Mesaj konusu:
Alıntıyla Cevap VerSonraki MesajÖnceki Mesaj


Çok sevindim, benim damarlarım acayip sağlamdır o zaman


_________________
Let me take you far away ..
 Oylanmadı Fatalrhymer offlineKişisel Galeri - FatalrhymerKullanıcı profilini görÖzel mesaj gönder
TuzluKahve
Fast Friend
Fast Friend



Kayıt: 03 Ağustos 2005
Mesajlar: 470
Tema: Parthenos (31791)
Nerden: İzmir
Yaş: 38

turkey.gif

Cinsiyet:Erkek Koç Köpek

Puan: 584
Mesaj Tarih: 23 Aralık 2005, 13:42   Mesaj konusu:
Alıntıyla Cevap VerÖnceki Mesaj


Benimde çok sağlam damarlarım vardır kesinlikle Smile


_________________
Man Loved Birds And Created Cages
God Loved Birds And Created Trees
 Oylanmadı TuzluKahve offlineKişisel Galeri - TuzluKahveKullanıcı profilini görÖzel mesaj gönderMSN MessengerICQ Numarası
Mesajları göster:      
Yeni Başlık GönderCevap Gönder
Önceki başlık Arkadaşına GönderYazdırÖzel Mesajlarınız Sonraki başlık


Bu başlığı gezen kullanıcılar:0 Kayıtlı, 0 Gizli, 0 Misafir ve 0 Bot
Kayıtlı Kullanıcılar: Yok

Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız
Bu foruma eklenti dosyaları gönderemezsiniz
Bu forumdaki dosyaları indiremezsiniz
Bu forumda eklenti önizlemelerini/linklerini görebilirsiniz
Etiketler: adlı, aksine, almalarını, ancak, antioksidan, araştırma, araştırmacılar,

Benzer Başlıklar
Başlık Yazar Forumlar Cevaplar Son Gönderilen
Yeni mesaj yok Sabit: Faydalı Bilgiler 2 ushuaia Yemek Tarifleri 8 06 Nisan 2006, 19:20 Son Mesajları Gör
taNGo
Yeni mesaj yok Sabit: Faydalı Bilgiler 1 ushuaia Yemek Tarifleri 2 06 Nisan 2006, 18:42 Son Mesajları Gör
Gürz
Yeni mesaj yok Sabit: Faydalı bilgiler 3 ushuaia Yemek Tarifleri 6 26 Nisan 2006, 19:36 Son Mesajları Gör
re_charge
Yeni mesaj yok Sabit: Bölüm için uyarı ! dJ4 Yeni Üyeler 8 25 Aralık 2005, 18:47 Son Mesajları Gör
MaRaL__
Yeni mesaj yok Sabit: Onlar için su koymayı unutmayın... DiLeMmA Hayvanlar Dünyası 4 06 Eylül 2008, 22:06 Son Mesajları Gör
star_ezgi


Bu Siteye Ait Çerezleri Sil

© 2003, 2049 Türkiye Forum :: Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group :: FI Theme
Tüm saatler GMT +2 Saat :: :: Forum Arşivleri
Hata: sayfa oluşturma = 0.67573 saniye, sql sorguları = 40
Türkiye Forum başlık özet akışları

Reklam alanı

CBACK CrackerTracker tarafından korunuyor
25269 Girişim engellendi.


phpBB Türkiye

Forum Haritası: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 86, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133